خداحافظ ...

خداحافظ ...

 

دیگـــــــر به کسی نمی گویم: دوســتت دارم...

انگار دوستت دارم های من؛

خداحافظ شنیده می شود...!



نظرات شما عزیزان:

شاید فراموشت شدم.!؟
ساعت12:33---6 فروردين 1393
سلام.

وبلاگ بسیار زیبایی دارید/امیدوارم همیشه موفق باشید...
من با افتخار زیادتری شما رو لینک کردم..


عرفان
ساعت0:27---6 فروردين 1393


محمدامین
ساعت18:32---5 فروردين 1393
بازی قشنگی بود
اما
ما قشنگ بازي نكرديم
قبول كن كه هر دو باختيم
من
كه خودم را به تو فروختم
و تو
كه مرا به هيچ !!

مثل همیشه لایک داری


الناز
ساعت11:50---5 فروردين 1393
اين روزها پشت دوستت دارم ها هم نوشته اند:ساخت چين

الناز
ساعت11:49---5 فروردين 1393
سلام عزيزم
من و فائزه جون مسابقه ي هفت سين برگزاركرديم...ازت دعوت ميكنم كه بياي به وبمون و اوني رو كه خوشگلتره انتخاب كني....ممنون ميشم اگه بياي


shaya
ساعت1:14---5 فروردين 1393
سلام آبجییی..
الهی این روزای سال شاد باشی...
پستت خیلی قشنگ بود...البته همه پستات...


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ نوشته شده در دو شنبه 4 فروردين 1393برچسب:, ساعت 6:18 PM توسط [̲̅a̲̅][̲̅t̲̅][̲̅e̲̅][̲̅f̲̅][̲̅e̲̅][̲̅h̲̅] |